راه کسب درامد زیاد

چگونه در بازارسازی برنج ایرانی به درامد بالا برسیم ؟

درامد بالا و موفقیت ارزوی تمام افراد است اما باید بدانید که موفقیت در هر فعالیت و کاری به میزان بزرگی هدف شما نیازمند تلاش و سختی است و هیچ موفقیتی بدونه تلاش میسر نمیشود .

اما دو چیز به نسبت مساوری در تعیین مقدار تلاش شما و راهی که باید طی کنید نقش دارد اولین قدم بزرگی هدف و فاصله ان تا جاییگاه فعلی شما است و دومی نیز راهی که برای رسیدن به ان هدف بر میگذینید . این دو به ارتباط مستقیم با تلاشی که باید داشته باشید دارند .

به عبارت دیگر هرچقدر هدف شما بزرک تر باشد باید تلاش و پشت کار بیشتری داشته باشید و در مورد دوم هرچقد راهی که برای رسیدن به هدفتان برمیگزنید بهتر و درست تر باشد شما به مراطب با تلاش و پشتکار کمتری به ان هدف دست خواهید یافت .

domingo 1696936654589

 

مقدمه

در بازارسازی برای برنج ایرانی و کسب درامد از طریق بازاریابی برنج مقدار هدف شما از صفر تا بی نهایت میتواند متغییر باشد یعنی در این بستر میتوانید اهداف میلیاردی داشته باشید یا میتوانید تنها هدفتان دریافت بهترین برنج ایرانی به صورت رایگان باشید ما در این مقاله بهترین مسیری که میتوانید از طریق ان به اهدافی که برگزیداید برسید را ترسیم میکنیم .

شما برای موفقیت در بستر بازارسازی برای برنج ایرانی نیاز به هیچ پیش نیازی ندارید و تنها با کمی مطالعه و تماشای  ویدیو های سایت کاملا متوجه خواهید شد که کسب درامد از طریق بازارسازی به چه شکل است .

فعالیت بازارسازی

در جزوه بازارسازی به طور کامل با بازارسازی نوین و بستر کسب درامد از طریق وبسایت شرکت اشنا شدید اما در این معقوله میخواهیم دید عمومی و عامیانه ای نسبت به بازارسازی  نمایان کنیم .

بازارسازی یعنی تشکیل یک گروه از مصرف کنندگان محصولات شرکت شالی گستر عطراگین توسط شما که این گروه با فعالیت هر یک از افراد در گروه رشد کرده همراه فعالیت انان فروش و به مراتب پاداش به بار می اورد .

در اینجا ما به دید یک بازارساز به معقوله ی بازارسازی نگاه میکنیم شخصی که تمایل به معرفی محصولات عطراگین را دارد . هر بازارسازی در ابتدا باید از مشتریان شرکت تولیدی تجاری شالی گستر عطراگین باشد چرا که لازمه معرفی شرکت ان است خود از محصولات مصرف کرده و رضایت داشته باشید و از صحت و خدمات شرکت عطراگین به طورکامل اگاه باشید . پس افرادی که از مشتریان  شرکت نیستند قابلیت تبلیغات برای شرکت و استفاده از بستر بازارسازی را ندارند .

در این بستر شخص نیاز به هیچ سرمایه اولیه یا پیش نیاز مالی خاصی نیست و هر شخصی میتواند نمایندگی مجازی خود را تشکیل دهد و از طریق ان کسب درامد کند پس نکته دومی که باید بدانید ان است که هیچ ریسک و هزینه ای برای شخص بازار ساز وجود ندارد و او به رایگان نمایندگی مجازی خود را دارد.

نمایندگی مجازی

 باید بدانیم که در این بستر ما قرار نیست فعالیت پیچیده و خاصی انجام دهیم نمایندگی مجازی شرکت شالی گستر عطراگین یعنی فروش بهترین و خالص ترین برنج های ایرانی با نازل ترین قیمت از قلب استان گیلان به کل کشور پس خود را در واژه های جدید و پیچیده غرق نکنید.

  شما بدونه سرمایه اولیه بدونه مکان و بدونه صرف زمان زیاد قرار است یک نمایندگی برنج ایرانی را داشته باشید نمایندگی بزرگ با هزاران قرفه در بستر اینترنت. نمایندگی که صفر تا صد تولید و فروش ضمانت محصولات بر عهده شرکت عطراگین است و شما تنها با معرفی محصولات و اعلام رضایت خود نمایندگی خود را اداره میکنید و پاداش دریافت میکنید.

پس از حالا واژه بازارسازی را فراموش کرده و واژه نمایندگی را جایگزین ان کنید

راه پیش رو موفقیت

در نمایندگی مجازی شرکت تولیدی تجاری شالی گستر عطراگین هیچ زیانی نیست و تنها راه پیش رو موفقیت است یعنی شما با معرفی ما به دوستان و اشنایان خود هیچ هزینه و انرژی صرف نمیکنید درحالی که تنها چند مرحله بعد از معرفی میتوانید در کمترین حالت ها ارسال خرید های خود را رایگان کرده و برنج مصرفی خود را به صورت رایگان دریافت کنید .

با وجود این که در افق این بستر درامد های چند صد میلیونی نهفته است اما ما در لحظه های ابتدایی و اولین قدم در این مسیر را سوداور میدانیم. پس برای اشنایی بیشتر و برای موفقیت در این بستر جذاب با ما باشید:

نت 300x204 1

استراتژی های شروع

پیشنهاد میشود قبل از مطالعه استراتژی های موفق حتما مقاله ی بازارسازی نوین را مطالعه کنید تا با این بستر کاملا اشنا باشید و بعد از ان با استراتژی های مختلف موفقیت امیز در این بستر اشنا بشید .

در شروع فعالیت نماینده یا همان بازارساز کار ساده ای در پیش دارد او در اصل میخواهد محصولی را معرفی کند که تمام افراد در دایره ارتباطی ان هر روزه در خانه های خود ان را مصرف میکنند و با مصرف کردن ان به نوعی زندگی میکنند . به عبارت شفاف تر شما قرار نیست که قطب جنوب اقدام به فروش یخچال کنید بلکه شما در یک کویر اقدام به فروش اب های خنک و گوارا کرده اید .

برنج کالایی است که همه روزه در  تمام خانوار ایرانی مصرف شده و برنج ایرانی گل سرسبد تمام محصولات است اما خرید برنج ایرانی خالص و مرغوب با قیمتی مناسب همیشه یکی از دقدقه های افراد بوده چرا که برنج ایرانی تنها در جای محدودی از کشور تولید شده و توسط دلالان به صورت ناخالص و گران قیمت به دست مصرف کنندگان میرسد.

حال شما قرار است یک تولید کننده بزرگ برنج ایرانی به شرایط عالی و محصولات بی نظیر و هم قیمت تولیدی ان را به اشنایان خود معرفی کرده و نمایندگی خود را استارت بزنید. اما این تنها یک شروع است !

استراتژی شروع اولیه

بعد از شروع هر کدام از افراد گروه شما مانند شما اقدام به معرفی افراد دیگر کند هم خود و هم شما از این معرفی پاداش خواهید گرفت و هرچقدر این فرایند ادامه یابد و گسترش بیابد شما به عنوان نمایدگی شرکت از تمام فروش ها پاداش خواهید گرفت .

این شروع میتواند از یک مهمانی ساده خانوادگی شروع شود که افراد با مصرف برنج بی نظیر شما از فروشنده ان سوال کرده اند یا میتواند با یک معرفی ساده محل باشد

استراتژی برای افرادی که دارای یک کسب و کار با کارمندان زیاد یا همکار های زیاد هستند

یا ممکن است شما مدیر یک دفتر و کارگاهی باشید که چند نفری با دوستان خود کار میکنید یک شروع عالی میتواند ان باشد که با دوستان خود همگی تصمیم به خرید از این مجموعه گرفته باشید به گونه ای که اولین شروع شما یک گروه خواهید داشت و در قدم اول میتوانید با پاداش خود ارسال رایگان و برنج رایگان را داشته باشید و این شروع میتوانید یک استراتژی عالی باشد .

40827ebfmz8eznpjux29g1qd4 scaled

استراتژی برای افراد دارای گروه خانوادگی هستند

یا یک شروع عالی میتواند با ارسال لینک شما در یک گروه خانوادگی شروع شود و تنها با یک معرفی با عده زیادی از اشنایان خود یک گروه خرید تشکیل دهید جالب است بدانید که این گروه به گونه ای چیده میشود که ابتدا شخص بازارساز و بعد از ان دو نفر اولی که ثبت نام و خرید کرده ان و بعد از چهار نفر بعدی و بعد از ان هشت نفر و تا انتها به همین منوال

 نکته جالب این چینش و گروه شما ان خواهد بود که با تشکیل گروه تنها شما پاداش نخواهید گرفت بلکه بعد از شما با ورود چهار نفر بعدی دو نفر زیر دست شما نیز وارد چرخه شده و پاداش خواهند گرفت و با ورود هشت نفر بعدی ان چهار نفر نیز وارد چرخه پاداش خواهند شد و همگی از ورود و از خرید ها دارای امتیاز و پاداش خواهید شد .

پس یک شروع عالی میتواند برای شما و افراد زیر دست شما بسیار پرسود باشد نکته قابل توجه ان است که همیشه سعی کنید بهترین و عزیز ترین هارا در بازوهای چپ و راست خود و زیر دست ان ها قرار دهید چرا که هرچقد گروهتان بزرگ تر شود پاداش های بالا بعد از شما برای ان ها خواهد بود.

31881rkx3qepsxsm2pbam7sen scaled

استراتژی برای افراد دارای مخاطب و دنبال کننده بالا

اما یک استراتژی پرشود میتواند برای افرادی که در فضای مجازی دارای دنبال کننده ها و مخاطبان زیادی هستند ان باشد که ابتدا خود و خانواده خود را در گروه قرار دهند و سپس با معرفی و دادن کد معرف خود از مخاطبان خود بخاهند تا با خرید برنج ایرانی عطراگین وارد گروهشان شوند و با ورود ان مخاطب ها به گروه و گسترش ان خود و خانوادشان به برنج رایگان و درامد های چند میلیونی دست یابد .

استراتژی برای خیریه ها

یک خیریه میتواند با تشکیل گروه اولیه متشکل از نیازنمندان و با گسترش ان گروه تنها از خرید های زیرمجموعه ها سر مجموعه هارا که همان نیازمندان هستند در بیمه غذایی قرار داده و برنجشان به رایگان تامین شود و بخشی از نیازمندان را به نوعی بیمه برساند به گونه ای که حتی بتوانند هم برنج مصرفی خود را رایگان دریافت کنند و هم بخشی از مخارج زندگیشان تعمین شود .

استراتژی های گسترش  اوصولی

باید بدانید که دست است فعالیت بازارسازی هیچ هزینه ای برای افراد در بر ندارد اما موفقیت در این بستر به ان آسانی نیز پس باید به چند نکته توجه کنید :

  • این بستر تنها برای افرادی که نیازمند محصولات و خدمات ما هستند ساخته شده پس از ورود افرادی که تمایل به ان ندارد به گروه خود شدیدا خودداری کنید
  • موفقیت های چند صد میلیونی در این بستر فقط در گرو فعالیت معرف نیست بلکه تنها با داشتن یک گروه فعال میتوانید به ان دست یابید پس در نظر داشته باشید که افراد مجموعه خود را با بستر بازارسازی آشنا کرده و از انها نیز بخواهید تا در صورت رضایت از محصولات به اشنایان خود با کد معرفشان معرفی کنند .
  • توجه داشته باشید با گسترش گروه شما توسط هر شخصی کل گروه بالا دارای امتیاز میشوند اما افرادی در گروه شما که بازارساز نیستند (کد معرفشان کسی را عضو نکرده باشد نمیتوانند امتیاز خود را به پاداش تبدیل کنند تا زمانی که دو فرد با کد معرف انان عضو شوند (عضو بازارسازان شرکت شوند) و بعد از ان تمام پاداش خود را میتوانند برداشت کنند )
  • سعی کنید افرادی را به گروه خود اضافه کنید که تمایل به بازارسازی برای خود دارند و به گسترش گروه شما کمک میکنند این موضوع میتوانند یکی از اصلی ترین رمز های موفقیت در این بستر باشد.

صبر و پشتکار در بازارسازی

در این بستر شما محدودیت زمانی و مکانی نداشته و هیچ سرمایه ای نیز از شما در این شغل نیست پس در روند گسترش مجموعه صبور باشید  و پشتکار داشته باشید . ناامیدی در این بستر هیچ معنایی ندارد و شما با دریافت اولین پاداش در حداقل کار ارسالی رایگان خواهید داشت و همین نیز میتواند یک موفقیت باشد . پس برای ادامه راه مصمم و پشت کار داشته باشید .

35955k4nqecq39okajkurbspu scaled

انتخاب افراد عالی

قرار نیست تمام افراد که شما به ان ها پیشنهاد میدهید وارد مجموعه شوند و خرید کنند تنها افرادی که نیازمند این محصولات و خدمات هستند میتوانند برای گروه شما مفید باشد پس از اصرار برای ورود افراد به مجموعه خود خوداری کنید .

همانطور که در بالا به ان اشاره شد بهترین افراد را وارد مجموعه خود کنید افرادی که اول مصرف کننده محصولات هستند و به این خدمات نیازمندند و افرادی که تمایل به تشکیل گروه برای خود دارند .

چگونه در بازارسازی برنج ایرانی به درامد بالا برسیم ؟

کارگروهی و پیشرفت در بازارسازی

کارگروهی در هر چیزی باعث پیشرفت سریع و امید و اعتماد به نفس میشود این بستر نیز از این موضوع مستثنا نیست در اصل بهترین استراتژی برای افراد کارگروهی کردن است . اگر اهداف شما درامد های چند صد میلیونی است حتما یک گروه قدرتمند برای خود داشته باشید و در کنار هم درامد های چند صد میلیونی بسازید .

موفقیت های پی  در پی و پله ای

در این بستر دقیقا مانند گسترش مجموعه خود قدم به قدم و پله پله بالا بروید و بدنبال رفتن ره صد ساله در یک شب نباشید در ابتدا پاداش ها چشم گیر نبوده و اما باید به این موضوع توجه کنید این پاداش ها در مدت کمی به صورت تصاعدی بالا میرود و در مدت زمان کوتاهی با فعالیت شما و گروهتان پاداش هایی خواهید گرفت که در تصوراتان نباشد

این پاداش های اولیه هرچقد نیز کم باشد به رایگان در اختیار شما قرار گرفته و بستری است که شما با استفاده از ان بدونه صرف هیچ هزینه و زمان زیادی میتوانید کسب دارمد کنید .

مورد بعدی که باید به ان توجه کنید ان است که تلاش های شما برای گسترش گروه همیشگی بوده به مانند ساخت یک پاساژ همیشگی است و تا هر زمان که ان گروه مصرف کننده برنج ایرانی عطراگین باشند شما از خریدشان پاداش خواهید گرفت .

استراتژی متناسب با موقعیت

مورد دیگر ان است که استراتژی خود را متناسب با توانایی های خود انتخاب کنید و گسترش مجموعه خود خلاقیت داشته باشید و از هر امکانات و بستری که در اختیار شما است برای بزرگ کردن گروه خود استفاده کنید

در بالا به چند نمونه از استراتژی های متناسب با افراد اشاره کردیم که شما نیز میتوانید متناسب با خود یک استراتژی خوب بچینید

domingo 1696930757450

تاثیر محصولات شالی گستر عطراگین در گستر مجموعه شما

مجموعه عطراگین بزرگ ترین تولید کننده برنج ایرانی در غرب گیلان است که عرضه کننده بیشتر برنج های ایرانی است برنج هایی مانند برنج هاشمی گیلان برنج طارم محلی برنج فجر برنج شیرودی و انواع محصولات دیگر مانند زیتون و ترشی جات را در سبد فروش خود دارد. 

بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را در یک بازار جذاب با امکاناتی مانند کتاب اشپزی و مقالات اموزشی و بستر بازارسازی در شالی گستر عطراگین خواهید داشت

این شرکت این محصولات را مستقیم از تولیدی گیلان با بهترین قیمت بازار به صوررت اینترنتی به کل کشور عرضه میکند و قیمت لحظه ای این محصولات را در وبسایت شرکت میتوانید ببینید 

چند محصول از شالی گستر عطراگین

قیمت برنج هاشمی گیلان قیمت برنج طارم قیمت برنج فجر قیمت برنج شیرودی
خرید و استعلام قمیمت برنج هاشمی گیلان خرید و قیمت برنج طارم محلی مازندران قیمت و خرید برنج فجر گیلان خرید و قیمت برنج شیردی گیلان و مازندران

 

بازارسازی به عنوان شغل اول یا به عنوان شغل دوم

بازارسازی برنج ایرانی به عنوان شغل اول یا به عنوان شغل دوم ؟

در این مقاله به برسی بهترین دیدگاه در رابطه با بستر بازارسازی برنج ایرانی خواهیم پرداخت و یادخواهیم گرفت که با چه دیدی و چقدر از زمان و انرژی  خود را به این بستر تخصیص دهیم . با ما همراه باشید تا با حقایقی در رابطه با بازارسازی برنج ایرانی اشنا شوید :

بازارسازی برنج ایرانی به عنوان شغل اول یا به عنوان شغل دوم ؟

ویژگی های یک شغل خوب دارد

ویژگی های یک شغل خوب بسیارند و بسته به سلایق  افراد میتواند متفاوت باشد اما بخشی از این ویژگی ها برای تمام افراد صدق میکند و مورد قبول همه است مانند:

  • درامد بالا
  • استقلال و ازادی
  • امنت شغلی
  • جایگاه اجتماعی بالا
  • اینده درخشان داشن

بازارسازی تمام ویژگی های بالا را به عنوان یک شغل داراست اما این بستر از شما زمان خاصی نمیگیرد و از طریفی هیچ هزینه ای در رابطه با بازارسازی برنج ایرانی و نمایندگی مجازی این شرکت نخواهید داشت پس ما دیدگاه شغل اول را از این بستر ثلب میکنیم و به عنوان یک شغل دوم و پاره وقت به ان می نگریم .

در شغل اول شما میتوانید به هر کاری که در ان هستید باشید و تنها در زمان های اضافه و هرجا و مکانی که باشید به کسب درامد از بازارسازی برنج ایرانی بپردازید پس نیازی نیست تا شغل خود را کنار گذاشته و زندگی خود را در این راه قرار دهید چون این بستر برای موفقیت نیاز به انرژی و زمان زیادی ندارد بلکه نیازمند صبر و پشتکار و استمرار و فعالیت صحیح است .

شما با یک استراتژی درست در زمان های اضافه و فراقت خود میتوانید نمایندگی خود را کنترل و مدیریت کنید و پیشرفت روزانه داشته باشید .

بهترین مشاغل خانگی

بهترین دیدگاه در رابطه با بازارسازی برنج ایرانی

سه دیدگاهی که معماران این شرکت برای این بستر در نظر گرفته اند

شغل دوم: مطابق گفته های پیشین این بستر بسیار مناسب افرادی که یک شغل اول داشته و بدنبال یک درامد پیوسته و بیشتر هستند است و میتواند بهترین بستری باشد که در وقت اضافه میتوانند در ان فعال باشند .

شغل خانگی و خانوادگی : دومین دیدگاه که بسیار نیز جذاب است شغل خانگی و خانوادگی است از انجایی که با فعالیت خانوادگی در این بستر موفقیت شما چند برابر میشود و از ابتدا نیز با این دیدگاه بستر بازارسازی خلق شد این دیدگاه یکی از اصلی ترین دیدگاه هایی است که به این بستر داده میشود.

بیمه غذایی : کسب درامد از این بستر بعد از مدت کوتاهی افراد را در حاله ای یک بیمه غذایی قرار میدهد چرا که برنج ایرانی اصلی ترین منبع غذایی ایران است و از انجا که فرد بازار ساز یک گروه فعال از خریداران معرفان این محصول دارد درامد او همیشگی بوده و با تکرار این پاداش ها شخص بازارساز دیگر دقدقه ای برای خرید برنج و غذای خود نخواهد داشت پس از این رو این بستر را بیمه غذایی نیز میگوییند .

بازارسازی به عنوان شغل اول

با وجود ان که کسب درامد از این بستر تمام ویژگی های یک شغل عالی را دارد اما معماران این بستر به هیچ عنوان پیشنهاد نمیکنند که به عنوان یک شغل اول و تمام وقت به ان نگاه کنید .

این بستر برای شغل دوم و خانگی طراحی شده و میتواند تنها با اختصاص زمان کمی در هفته پله پله پیشرفت کرده و به درجات بالایی دست یابید.

domingo 1697106826296

بازارسازی به عنوان شغل دوم

شما میتوانید درکنار شغل اصلی خود اقدام به فعالیت در این بستر کنید و تنها با اختصاص کمی انرژی در این بستر به درامد برسید پس شما چه یک خانوم خاندار باشید چه یک کارمند اداری میتوانید به عنوان شغل دوم یا به عنوان کمک هزینه زندگی و خرید برنج وارد این بستر شوید و بعد از مدت زمان کوتاهی متوجه میشوید که چقدر پیشرفت و درامد های بالا در این بستر اسان و سریع است .

کسب درامد از بازار سازی مناسب چه کسانی است ؟؟

این بستر متعلق به افراد خاصی نیست و همه میتوانند با فعالیت در ان کسب درامد کنند اما کسب درامد از این بستر به برخی افراد بیشتر توصیه میشود :

  • افرادی که محدودیت بوجه خرید برنج ایرانی دارند و مجبور به مصرف برنج های خارجی و درجه دو هستند این افراد تنها با چند مرحله پیشرفت میتوانند به اسانی بهترین برنج ایرانی را به رایگان بر سفره های خود بیاورند .
  • خاندارانی که تمایل به کسب درامد و کمک خرج بودن در خانواده را دارند میتوانند بدونه هیچ هزینه ای و با کمترین فعالیت ها اقدام به تشکیل گروه کرده و با فعالیت خود یک تغییر بزرگ در سطح خانواده ایجاد کنند
  • افرادی که دارای مخاطبان و دوستان زیاد هستند این افراد به اسانی میتوانند در این بستر پیشرفت کرده و به درامد های چند صد میلیونی دست یابند
  • افرادی که هیچ شغل و درامد و هیچ سرمایه اولیه ای ندارند و میخواهند به اهداف بزرگ دست یابند میتوانند با نمایندگی مجازی این شرکت اقدام به کسب درامد کرده و فعالیت خود را هر روز ارتقا دهند

White character pptclass 24

دیدگاه بیمه غذایی بهترین دیدگاه

این دیدگاه نیازمند توضیحات جامع تری است چرا که در افق این فعالیت این دیدگاه به بهترین دیدگاهی تبدیل میشود که میتوان به ان نسبت داد .

فرض کنید در طی فعالیت چهار ساله مجموعه شما به 10 هزار نفر رسیده باشد اگر مجموعه شما سالانه تنها60 کیلو برنج مصرف کنند شما دارای درامد های چند صد میلیونی شده اید چرا که حتی اگر نصف این مجموعه فقط اقدام به معرفی تنها به دو نفر کنند نتنها به یک باره چند صد میلیون به مجموعه شما پاداش خواهد رسید بلکه این مجموعه به یک باره دو برابر شده و بیست هزار نفری میشود .

این تصاعد در این بستر بسیار قدرتمند بوده و با گذشت زمان و افزایش مجموعه بازارساز قوی تر و قوی تر میشود به قدری که در راستای این فعالیت شما شخص جدیدی میشود که خود نیز از ان بیخبر بوده اید .

اصلا تصور نکنید که رسیدن به این مجموعه کار سختی است بلکه باید بدانید که شما تنها قرار است بهترین برنج ایرانی را به دوستان خود معرفی کنید و اگر یک گروه قدرتمتند تشکیل دهید و تنها یک مدت با قدرت به همراه مجموعه ی به معرفی بپردازید بخاطر قدرت تصاعدی مجموعه در مدت زمان کوتاهی به این تعداد خواهد رسید و پاداش هارا یکی پس از دیگری در مینوردید .

نکته اصلی در بیمه شدن شما این است که این مجموعه ای که شما تشکیل میدهید تا همیشه نیازمند برنج ایرانی خواهد ماند و تا انتها خریدار محصولات است پس این تضمین تکرار پاداش ها به صورت ماهانه و سالانه خواهد بود و این یعنی یک بیمه ی همیشگی .

 

بازارسازی و بازاریابی

بازارسازی

بازارسازی

بازارسازی در طول زمان ها همیشه واژه ای اشنا بوده و معمولا برای مارکتینگ و فروش از این واژه استفاده میشده اما واژه بازار سازی برای اولین بار به صورت سازمان یافته و دقیق توسط شرکت تولیدی تجاری شالی گستر عطراگین تعریف و به کار گرفته شد.

بازارسازی به معنی تشکیل گروهی از مصرف کنندگان یک کالا در یک بازار است که از این کالای مصرفی به قدری رضایت داشته که علاوه بر خرید این کالا برای مصرف خود تمایل به معرفی این کالا به دوستان خود را نیز دارند که در راستای خرید و معرفی ان کالا توسط ان گروه  فروش ایجاد شده پاداش دریافت میکنند .

شاید این تعریف بسیار ساده به نظر برسد اما باید بدانید که معقوله بازار سازی در عین سادگی پیرامون پیچیده ای داشه و نیاز به دقت بالایی برای فهمیدن کامل است. بازارسازی را در اصل راهی بسیار عالی برای خریداری کالا و کسب درامد از نوع بخصوصی از بازاریابی نوین است .

بستر طراحی شده بازاری شالی گستر عطراگین توسط نوابغ جوان ایرانی در شمال کشور طراحی و سازمان دهی شد به گونه ای که این بستر در مدت زمان کمی توانست کاربران خود را د حاله ای بیمه غذایی قرار داده و علاوه بر افزایش فروش شرکت باعث رضایت بیشتر مشتریان این شرکت شد.

در ادامه به توضحیات کامل و موشکافانه بازارسازی و کسب درامد از این بستر خواهیم پرداخت برای فهمیدن کامل و درست واژه ی بازارسازی پیشنهاد میشود این مقاله را با جزییات کامل مطالعه کنید .

برنج رایگان

بازارسازی از کجا اومد

شرکت تولیدی تجاری شالی گستر عطراگین در میانه راه خود با مشتریان بسیاری رو به رو میشد که با گفتن این جمله که ما از محصولات شما خیلی رضایت داشتیم و به دوستان خود معرفی کرده ایم لطفا در خرید به ما تخفیف داده و کمتر حساب کنید سعی در تخفیف محصولات داشتند .

افراد زیادی نیز به علت وضعیت مالی نابسمان و وضعیت اقتصادی و تورم چند ده درصدی با ارتباط با پشتیبانی شرکت تقاضا برنج رایگان میکردند و همین امر نیز در تصور مدیران شرکت این جرقه را بوجود آورد که بستری فراهم اورند که بتوانند این افراد را به صورت سازمان یافته یاری کنند بدونه ان که با ورشکستگی رو به رو شوند .

مدیران ارشد شرکت با طراحی بستر بازارسازی اقدام به عهدا نمایندگی مجازی به تمام مشتریان رضایتمند خود کرد و این امکان را فراهم اوردند که افرادی که تمایل داشتند بتوانند با معرفی وبسایت به دوستان و اشنایان خود از فروش ایجاد شده پاداش ریالی و برنج رایگان دریافت کنند.

در ادامه این بستر رفته رفته جذاب تر شده و به یک نمایندگی جذاب شبکه ای تبدیل شد که بسیاری توانستند فقط از طریق خریداری برنج مصرفی خود در خانواده و تشکیل گروه های خانوادگی از خرید برنج ایرانی اصیل ایرانی نتنها برنج خود را رایگان دریافت کنند بلکه توانستد به درامد های بالایی از این بستر دست یابند .

بازارسازی با بازاریابی چه فرقی دارد

بازارسازی شاخه از بازاریابی نوین است که در اصل ماهیت هر دو به فروش محصولات شرکت و دریافت پاداش از فروش ختم میشود اما با راهکاری کاملا متفاوت . در بازارسازی نیازی به فروش مستقیم فرد نیست و صفر تا صد تولید و فروش محصول بر عهده شرکت میباشد و شخص بازار ساز تنها معرف محصول خواهد بود بدونه ان که نگرانی در ایجاد فروش داشته باشد.

در بازاریابی مستقیم که در بستر خرید عمده شالی گستر عطراگین وجود دارد شخص بازار یاب محصول را خریداری و به فروش میرساند در بازاریابی شخص بازاریاب صفر تا صد مسعولیت فروش بر عهده او بوده و همچنین زمان با ارزش و سرمایه اش در گرو فعالیت اوست اما شخص بازار ساز هیچ کدام از این دقدقه ها را نداشته و تنها با معرفی بهترین برنج های ایرانی ما و اعلام رضایت از محصولاتی که قبلا خریداری کرده و رضایت داشته اقدام به تبلیغ محصولات شرکت میکند و از انجا که برنج نیاز مبرم تمام خانوار است او کار بسیار اسانی در پیش دارد.

شحص بازار ساز تنها با کد معرف خود بدونه هیچ سرمایه ای یک نمایندگی برنج ایرانی پر از محصولات عطراگین گیلان و مازندران را دارد نکته قابل توجه این نمایندگی ان است که تمام افرادی که توسط بازارساز با شرکت اشنا شده باشند در گروه او هستند و در صورتی انان نیز اقدام به معرفی محصولات به اشنایان خود کنند تمام افراد جذب شده توسط گروه وارد گروه شخص بازارساز شده و عضو گروه او نیز میباشند و از خرید برنج ایرانی عطراگین توسط تمام افراد گروه شخص بازارساز مستقیما دارای پاداش میشود و این فرایند به صورت تساعدی تا بینهایت ادامه دارد .

پیچیدگی بازارسازی نوین تازه در این معقوله شروع میشود یعنی از نحوه گسترش و بزرگ شدن گروه بازارساز که بسیار جذاب است برای درک دقیق بازارسازی نوین باید این موضوع را در نظر بگیرید که گسترش افراد گروه به صورت تارهای عنکبوت بهم تنیده شده و از ورود هرکس به گروه کل افراد دارای امتیاز و پاداش میشوند .

در ادامه به نحوه گسترش گروه کامل و شفاف خواهیم پرداخت :

شروع بازارسازی در بازارسازی نوین

تمام مشتریان بعد از خرید و مصرف محصولات شرکت در قسمت دفتر کار خود دارای یک کد معرف و یک لینک اختصاصی میشوند که میتوانند با در اختیار دیگران قرار دادن ان ها افراد را به مجموعه ی خود اضافه کنند . افرادی که با کد معرف شخص بازارساز ثبت نام میکنند وارد لیست انتظار شخص بازارساز شده و بعد از اولین خریدشان وارد گروه بازارساز میشوند .

گسترش تعادلی گروه در بازارسازی

نحوه گسترش مجموعه در بازارسازی نوین

نحوه چینش  افراد در گروه بازارساز دقیقا مطابق تصویر زیر به این صورت است که  ابتدا دو نفر اول در چپ و راست شما قرار میگیرند و بعد از ان چهار نفر بعدی به آن دو نفر متصل میشوند و بعد از ان هشت نفر بعد به این چهار نفر متصل شده و به همین منوال ادامه میایبد .

این حالت ارامانی است که افراد فقط توسط بازارساز به گروه اضافه شوند حال تصور کنید که افراد عوض شده در گروه بازارساز شروع به تشکیل گروه برای خود کنند و انان نیز اقدام به معرفی محصولات با کد معرف خود کنند در این حالت گروه بازار ساز با سرعت چشم گیری شروع به رشد میکنند.

در این صورت با فعالیت بازارساز افراد جذب شده با کد معرف او در خالی ترین جایگاه گروه شخص بازارساز قرار میگیرند به تصویر زیر نگاه کنید این نحوه گسترش گروهی است که افراد گروه نیز اقدام به فعالیت میکنند.

افراد جذب شده توسط بازارساز در نزدیک ترین جایگاه به شخص بازارساز و در محلی قرار میگیردند که به تعادل گروه بینجامد و شخص بازار ساز دارای پاداش شود. با این نوع گسترش هم گروه معرف تکمیل تر شده و هم شخص بازارساز از معرفی خود دارای امتیاز و پاداش میشود .

به یک نمونه گسترش واقعی مجموعه در بازارسازی نوین توجه کنید:

 

نحوه گسترش مجموعه در بازارسازی

 

نحوه دریافت پاداش دربازار سازی

بعد از فهمیدن نحوه گسترش مجموعه در بازارسازی حال به معقوله ی امتیاز ها و پاداش ها میرسیم در معقوله امتیاز ها باید این را بدانیم که برنج های ایرانی بر اساس وزن خریداری شده  توسط افراد گروه دارای امتیاز های مخطلفی هستند :

وزن محصول نمونه برنج 10کیلوگرم 20 کیلوگرم 30کیلوگرم 60کیلوگرم 100 کیلوگرم
امتیاز 0 1 2 3 6 9

 

هرشخصی با اولین خرید خود وارد مجموعه شخص بازارساز شده و یکی از این امتیاز هارا برای شخص معرف به ارمغان میاورد در نهایت این امتیاز ها با بسته های 3 تایی در دو طرف مجموعه باهم به تعادل میرسد و به پاداش ریالی و برنج رایگان تبدیل میشود به عبارت دیگر هر سه امتیاز در سمت چپ با هر سه امتیاز سمت راست مجموعه باهم خط خورده و به پاداش تبدیل میشود .

به نمونه های تبدیل امتیاز ها به پاداش توجه کنید :

نحوه تبدیل امتیاز به پاداش ها در بازارسازی

بازاریابی بهتر است یا بازارسازی ؟

هر دو این بستر در شرکت شالی گستر عطراگین وجود دارد و افراد با خرید عمده میتوانند از بستر بازاریابی و با خرید عادی میتوانند وارد بستر بازارسازی شوند با توجه به تفاوت هایی که در این دو وجود دارد بازار سازی دارای اینده بهتر و درامد بسیار بالاتری از بازاریابی است بستر بازاریابی برای خریداران عمده فروشندگان و فروشگاه های مستقیم طراحی شده و بستر بازار  سازی برای عموم مردم پیشنهاد میشود .

آینده در بازارسازی چگونه است ؟

اینده فعالیت در بازارسازی روشن و کاملا قابل پیشبینی است چرا که بعد در ابتدا بدونه هیچ هزینه ای یک کسب و کار دوم و عالی برای خود ساخته اید کسب و کاری که زمان خاصی از شما نمیخواهد و در هر زمان و مکانی میتوانید ان را انجام داده و کسب و کار خود را رونق ببخشید .

بازارسازی را میتوان به داشتن یک پاساژ با تعداد زیادی غرفه فروش برنج ناب ایرانی در نظر گرفت پاساژی که هر روزه به تعداد غرفه های ان افزوده میشود و به مراتب کسب و کار شما بزرگ تر میشود . این پاساژ هر ماه و هر سال مقداری فروش داشته و سود آوری خاصی خواهد داشت که با گذر زمان به صورت تصاعدی این سود آوری با افزایش غرفه ها بیشتر شده  و یک درامد پایدار و عالی برای شما خواهد ساخت.

با گسترش گروه و در افق این فعالیت میتواند درامد های چند میلیاردی را پیشبینی کرده و یک اینده درخشان را برای ان در نظر گرفت و از ان رو که بعد از مدتی دیگر  نیاز به فعالیت شما نمیباشد و گروه خود به خود به رشد خود ادامه میدهد میتوان انتهای این بستر را به یک بیمه عالی نیز نسبت داد .

چرا که برنج نیاز مبرم و همیشگی هرخانواده ای میباشد و این تضمین کننده خرید های مجدد محصولات بی نظیر عطراگین توسط گروه شما است و از انجا که این خرید ها ماهانه و سالانه تکرار میشوند در نتیجه پاداش های شخص بازار ساز نیز هر ماه و هر سال تکرار شده و شخص را در حاله ای از بیمه همگانی قرار خواهد داد .

 درجه بندی های بازارساز ها

درجه بازارسازان بر اساس تعداد افراد به تعادل رسیده در گروهشان است هرچقدر که گروه بزرگ تر و تعداد افراد به تعادل رسیده انان بیشتر باشد درجه انان بالاتر بوده و در نتیجه درمد بیشتری نیز خواهند داشت . در جدول زیر به درجات مختلف بازارسازان با در نظر گرفتن تعداد افراد به تعادل رسیده در گروه اشاره کرده ایم :

درجه بندی در بازارسازی

خرید برنج ایرانی به صورت خانوادگی :

تصور کنید شما تمایل به خرید برنج هاشمی درجه یک گیلان را دارید و خانواده شما نیز مصرف کننده برنج خاص دیگری است به عنوان مثال خرید برنج شیرودی انتخابشان است و دوستان دیگری دارید که خرید برنج ایرانی خالص از دقدقه هایشان است .

شما بعد از اشنایی با شرکت تولیدی تجاری شالی گستر عطراگین و خرید برنج هاشمی خود از این شرکت از عطر و پخت بی نظیر برنج هاشمی گیلان رضایت داشته و تمایل به معرفی بستری که از ان خریدتان را انجام داده اید میکنید شما میتوانید تنها با در اختیار قرار دادن کد معرفتان برای خانواده و اشنایان خود و معرفی ما به ان ها از خریدهای انان پاداش بگیرید .

و با معرفی این بستر نتنها  برنج مصرفی خود را به رایگان دریافت کنید بلکه میتوانید به درامد های عالی برسید و افق های بالا تری را در نظر داشته باشید

در فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی شالی گستر عطراگین بهترین محصولات برنج ایرانی که تولید استان های گیلان و مازندران است را به بهترین نحو در اختیار خواهید داشت و از امکانات مختلف اپلیکیشن و وبسایت شرکت مانند کتاب اشپزی و جزوه و مقالات عطراگین و بستر بازارسازی و بازاریابی این شرکت میتوانید استفاده کنید .

.

چجوری برنج رایگان دریافت کنیم

برنج ایرانی را رایگان بگیرید

بهترین برنج ایرانیو رایگان بگیرید

شاید برای شما نیز سوال باشد که چگونه باید برنج رایگان از طریق معرفی ما دریافت کنید . اگر شما نیز محدودیت بودجه خرید دارید اما میخواهید یک برنج ایرانی عالی سر سفره خود داشته باشید این مقاله را تا انتها با ما همراه باشید.

تصور کنید  شما یکی از مشتریانمان هستید که هر ماه تمایل به خرید برنج هاشمی درجه یک گیلان را دارید و میخواهید برنجی بسیار پرعطر با پخت بی نظیر را برای خانواده خود تهیه کنید اما به علت نبود بودجه کافی مجبور به خرید برنج های پرمحصول هستید و هر ماه خرید برنج شیرودی یا خرید لاشه برنج فجر انتخابتان است چرا که قیمت بسیار کمتری دارند و خریدشان برای شما صرفه اقتصادی بیشتری دارد .

حال شما باید بدانید که شما نتنها میتوانید بدونه هیج زحمتی برنج های درجه یک ایرانی مانند برنج هاشمی ممتاز گیلان را خرید کنید بلکه حتی میتوانند این برنج هارا رایگان برسر سفره های خود بیاورید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا با چگونگی آن بیشتر اشنا بشید .

پخت برنج فجر چطوریه ؟؟ و کیفیت برنج فجر

خرید برنج ایرانی یا دریافت آن به صورت رایگان ؟؟

جالب است بدانید که هر شخصی میتواند بعد از اولین خرید در صورت تمایل شروع به بازارسازی برای محصولات ما کرده و بعد از چند مرحله پاداش خود را به قدری برساند که برنج مصرفی خود را رایگان دریافت کند.

در این برهه زمانی که ما در حال زندگی در ان هستیم کم نیستند افرادی که تمایل به خرید برنج با کیفیت های ایرانی را دارند اما بخاطر محدودیت بوجه ناگزیر به سمت مصرف برنج های سمی و پلاستیکی خارجی میروند . از این رو شرکت شالی گستر عطراگین برای کمک به هموطنان خود و برطرف کردن ذره ای دقدقه های انان تصمیم به شریک کردن انان در فروش های خود کرده است .

به گونه ای که هر مشتری بتواند نمایندگی کوچکی از این شرکت را بدونه هیج هزینه ای داشته باشد و با معرفی شرکت به اشنایان خود تنها با یک کد معرف در سود فروش های ایجاد شده شریک شده وپاداش بگیرند و بتواند این پاداش را به بهترین برنج های ایرانی تبدیل کرده و یک برنج عالی را بدونه هیچ هزینه ای بر روی سفره های خود بیاورد .

بهترین شغل خانگی

هدف از بازارسازی برنج ایرانی چیه ؟

همان طور که در بالا به ان اشاره کردیم هدف از ایجاد این بستر در وحله اول ان است که کمکی به هموطنانی که تمایل به خرید انواع برنج ایرانی دارند اما بودجه کافی ندارند کرده باشیم . با معرفی شرکت شالی گستر عطراگین به اشنایان در اصل برای شرکت ایجاد تبلیغات رایگان شده و مخاطبان و مشتریان شرکت افزایش پیدا کرده و ایجاد فروش بیشتر میشود و از این رو برای شرکت سود اور است و در مقابل :

 شخص معرف نیز به عنوان نماینده شرکت از فروش ایجاد شده توسط ان در سود پدید امده شرکت شریک شده و پاداش ریالی و برنج رایگان دریافت میکند و این نیز سود مشتریان از بازارسازی ان است . ایجاد بستری برد برد برای هم وطنان بدونه صرف هیچ هزینه ای بستری که شاید در مدت کمی از شرمندگی تعداد زیادی از پدران و مادران در مقابل خانواده ان ها جلوگیری گیری کند و هیج هدفی نمیتواند زیبا تر از این باشد .

در ادامه این مقاله توضیح میدهیم که این بستر ایجاد شده تا کجا میتواند مفید باشد و کمک دست خانواده ها باشد و ان ها را از دقدقه های زیادی رهایی بخشد.

برنج رایگان

صفر تا صد دریافت برنج ایرانی رایگان با معرفی شرکت

برای تمام مشتریان شالی گستر عطراگین بعد از اولین خریدشان و مصرف برنج ایرانی برند عطراگین و داشتن رضایت از کیفیت و خدمات این شرکت بستری در درفتر کارشان مهیا میشود بستری متشکل از یک کد معرف و یک لینک اختصاصی معرفی که میتوانند با در اختیار دیگران قرار دادن آن لینک یا ثبت نام با کد معرف اختصاصیشان انهارا وارد مجموعه ی خود کنند .

بازارسازی

این مجموعه به شکل دو دویی به عنوان گروه شخص معرف چیده میشوند که بعد از خریدشان بسته به مقدار خرید انان ها برای معرف امتیاز در نظر گرفته میشود شخص معرف نیز میتواند به سادگی این امتیاز هارا به پول ریالی تبدیل کرده و با ارتباط با پشتیبانی از پاداش خود برنج رایگان دریافت کند .

اما کار در اینجا خلاصه نمیشود بلکه جذاب ترین نقطه نمایندگی مجازی شرکت عطراگین در این است که کل گروه تشکیل شده توسط معرف دارای کد معرف اختصاصی خود هستند به عبارت دیگر کل مجموعه تشکیل شده توسط معرف میتوانند برای خود مجموعه تشکیل دهند و بازارسازی کنند که در این صورت با تشکیل زیر مجموعه توسط هر کدام از افراد گروه عملا برای شخص معرف نیز امتیاز و پاداش در نظر گرفته میشوند و گروه شخص معرف به صورت تصاعدی بزرگ تر شده و امتیاز ها و پاداش هایش به سرعت چند برابر میشوند به عبارت دیگر با معرفی افراد گروه و تکیل مجموعه توسط انان در اصل گروه شخص معرف اصلی نیز بزرگ تر میشود .

شاید جالب باشد که بدانید باز هم کار در اینجا خلاصه نمیشود یک نکنه طلایی دیگر برای بستر بازارسازی عطراگین وجود دارد که شاید جالب باشد بدانید که تمام زیر مجموعه ها نیز از فعالیت های بازاریابی شخص معرف دارای امتیاز میشوند به عبارت دیگر نحوه گسترش مجموعه شخص معرف به گونه ای است که تمام افراد در مجموعه او با خرید های بوجود امده دارای امتیاز و پاداش میشوند.

شاید این توضیحات در ابتدا کمی گیج کننده به نظر برسد اما با چند بار مطالعه دقیق توضیحات درک درستی از واژه بازارسازی و نمایندگی مجازی خواهید داشت در ادامه توضیحات کامل تری نسبت به گسترش مجموعه معرفان خواهیم داشت.

برای ساخت یک نمایندگی مجازی نیاز به چه چیز هایی است

جالب است بدانید که دریافت نمایندگی مجازی شرکت عطراگین هیچ هزینه ای ندارد این بستر به صورت رایگان در دفتر کار بعد از اولین خرید ایجاد میشود این بستر توسط دانشجویان نخبه و جوان گیلانی بگونه ای برد برد طراحی شده است شده است که هیچ هزینه ای برای افراد نداشته و با هر فعالیت تمام افراد گروه دارای پاداش شده و برای هر شخصی که در مجموعه قرار دارد تنها یک گذینه وجود دارد ان هم برد است .

بهترین مشاغل خانگی

بازار سازی اخرش به کجا میرسد ؟

این سوال جواب های گوناگونی دارد بسته به بزرگی مجموعه و فعالیت های گروه تشکیل شده شخص میتواند تا صد ها میلیون درامد در ماه داشته باشد و هیچ محدودیت برای فروش ایجاد شده و پاداش انان وجود ندارد .

اما ما انتهای این کار را به یک بیمه همگانی نسبت میدهیم بیمه ای که میتواند زندگی افراد را تغییر دهد بقدری که حتی در تصوراتشان هم نگنجد . از انجا که برنج نیاز مبرم هر خانواده ای است پس معرفی بهترین محصول از یک شرکت معتبر کار بسیار اسانی است چرا که تمام خانواده ها کم و زیاد ماهانه این محصول را برای خود خریداری و مصرف میکنند.

 دقیقا به همین دلیل است که اینده این کار به یک بیمه ختم میشود چرا که مجموعه ایجاد شده هر ماه و هر سال خریداری این محصول را خواهند داشت و هر ساله این مجموعه امتیاز ها و پاداش هایی تولید خواهند کرد این یعنی هر ماه و هر سال یک پاداش ریالی زیادی تولید میشود و این تکرار به منزله بیمه شدن افراد است .

بهترین مشاغل خانگی

بهترین مشاغل خانگی

بهترین مشاغل خانگی

چه شما یک زن خانه دار باشید که تمایل به کمک کردن درخرج خانه دارد و چه یک کارمند که تمایل به که دنبال یک شغل دوم است باید به دنبال بهترین مشاغل خانگی باشید مشاغلی که بدونه گرفتن زمان و انرژی شما یک تاثیر بزرگ در زندگی شما داشته باشند . با ما همراه باشید تا یکی از بهترین مشاغل خانگی را به شما معرفی کنیم .

بهترین مشاغل خانگی

بازاریابی یا بازارسازی برنج ایرانی 

برنج محصولی که همه روزه در تمام خانواده های ایرانی خریداری و مصرف میشود حال برنج ایرانی که گل سرسبد این این محصول است و کیفیت ناب ان زبانزد خاص و عام میباشد میتواند یکی از بهترین گذینه های بازاریابی باشد. اما شاید جالب باشد تا بدانید که در سال 1399 عده ای نخبگان جوان گیلانی با خلق بستری مدرن و جالب در فروشگاه اینترنتی خود برای اولین بار بستر بازارسازی پیشرفته را به بازار برنج اراعه کردن.

در این مقاله به توضیح جامع این بستر به عنوان یکی از بهترین مشاغل خانگی خواهیم پرداخت و ان را به طور جامع معرفی خواهیم کرد .

بهترین مشاغل خانگی

ویژگی های بازارسازی برنج ایرانی به عنوان یکی از بهترین مشاغل خانگی درایران

با واژه بازاریابی کم و بیش اشنایی دارید واژه ای به معنی اراعه محصولات یک شرکت و فروش ان به عنوان بازاریاب و دریافت پاداش از فروش ایجاد شده حال با واژه جدیدی به نام بازارسازی آشنا خواهیم شد واژه ای به معنای معرفی محصولات یک شرکت به اشنایان و تشکیل گروهی از مصرف کنندگان یک کالا و دریافت پاداش از فروش ایجاد شده.

در نگاه اول بازارسازی معقوله ای ساده است اما در بتن این واژه و گسترش ان پیچیدگی های زیادی وجود دارد که دلیل ان در رشد تصاعدی این گروه تشکیل شده است به عبارت دیگر شخص بازار ساز با معرفی برنج ایرانی این شرکت به اشنایان خود یک گروه تشکیل میدهد که از خریداری این گروه پاداش ریالی و برنج رایگان دریافت میکند

اما بازارسازی زمان پیچیده میشود که بدانیم تمام این گروه نیز میتوانند شروع به تشکیل گروه دیگری برای خود کنند که در صورت ان گروه بازارساز به صورت تصاعدی رشد کرده و و از فروش های ایجاد شده دارای درامد زیادی میشود.

برای دانستن دقیق تر نحوه گسترش مجموعه و پاداش ها  در بازارسازی شرکت شالی گستر عطراگین میتوانید مقاله بازارسازی را مطالعه کنید و ویدیوهای آموزشی مارا تماشا کنید

112631irddopgf4it2dy1i72t

درامد بازار سازی برنج ایرانی چقدر است

یکی از مهترین سوال های افراد ان است که بستری که ما ان را یکی از بهترین مشاغل خانگی در ایران میدانیم چقدر است و در چه مدتی میتوان به ان دست یافت . خوب جواب این سوال دو بخش دارد :

  • بخش اول : درامد در این بستر هیچ محدودیتی ندارد و افراد میتوانند به درامد های میلیاردی نیز دست یابند همه چیز به مقدار فعالیت گروه و مقدار خرید ان ها بستگی دارد . هرچقدر گروه بازار ساز بزرگ تر باشد و مجموعه های ان اقدام با بازارسازی برای خود کنند به مراتب فروش برنج ایجاد شده بیشتر شده در نتیجه پاداش دریافتی انان نیز بیشتر میشود و این پاداش هیچ محدودیتی ندارد .
  • بخش دوم : زمان رسیدن به درامد های بالا در این بستر نیز بستگی به سرعت رشد مجموعه دارد و یکی از مهم ترین عامل هایی که به رشد گروه سرعت میبخشد فعالیت افراد گروه است هرچقدر مجموعه بازارساز نیز شروع به معرفی برنج ایرانی شالی گسترعطراگین کنند و مجموعه سریع تر رشد کند نتیجه ان بزرگ شدن گروه بوده و در مدت زمان کوتاهی مجموعه به پاداش های چندین میلیونی میرسد .

برای برسی دقیق نحوه پاداش ها و امتیاز ها در بستر بازارسازی شالی گستر عطراگین ویدیو اموزشی امتیاز ها وپاداش ها را مشاهده کنید .

  • مقدار سرمایه اولیه این شغل چقدر است ؟ 

نکته قابل توجه بازارسازی به عنوان یکی از بهترین مشاغل خانگی ان است که هیچ هزینه ای ندارد و این بستر برای تمام  مشتریان شرکت تولیدی تجاری شالی گستر عطراگین فراهم است تنها کافی است از مشتریان این شرکت باشید و از برنج های ایرانی عطراگین مصرف کرده و رضایت داشته باشید .

اینده مالی مشاغل خانگی در مقایسه با اینده بازارسازی برنج ایرانی

مشاغل پاره وقت و خانگی معمولا درامد چندانی ندارند و اینده مشخص و درخشانی نیز ندارند اما حال به شما خواهیم گفت که بازارسازی چرا یکی از بهترین مشاغل خانگی حساب میشود . پاداش های این شرکت در ابتدا دریافت رایگان بهترین برنج های ایرانی شروع شده و در کمترین زمان درامد این شرکت بسیار درخشان میشود و به یک بیمه همیشگی با درامد بالا ختم خواهد شد دلیل این ادعا نیز کاملا مشخص است:

برنج کالایی است که همه روزه توسط خانوار ایرانی مصرف شده و نیاز به ان در تمام خانواده های ایرانی احساس میشود حال شخص بازار ساز بعد از گذشت چند سال و تشکیل یک مجموعه بزرگ به درامد های بالا رسیده است او بدونه هیچ فعالیتی بیمه این درامد را همیشگی خواهد داشت چرا که برنج نیاز مبرم گروه بوده و هر ماه و هر سال ان را خریداری خواهند کرد و این خریداری تکرار شونده یعنی پاداش ریالی و درامد تکرار شونده برای بازارساز.

به عبارت دیگر بازار ساز بعد از گذشت چندسال و گسترش مجموعه به یک درامد همیشگی و بیمه غذایی خواهد رسید و این یکی از مهم ترین ویژگی های این بستر جذاب است .

ویژگی های مشترک بهترین مشاغل خانگی

بهترین مشاغل خانگی را از نظر ویژگی های مشترک میتوان در پنج مورد اوصولی خلاصه کرد:

  1. آینده مالی روشن و درخشان داشته باشد
  2. به عنوان یک شغل دوم و خانگی زمان کمی از افراد بگیرد
  3. برای شروع کار هزینه اولیه زیادی نخواهد
  4. نوع درامد تعریف شده و شفاف و مطابق قانون کشور باشد
  5. از کار اسان و کم دردسری باشد تا انرژی زیادی از افراد نگیرد

صفر تا صد بازارسازی

در این مقاله به صورت جزئی با بازارسازی به عنوان یکی از بهترین مشاغل خانگی تا حدودی اشنا شدیم اما در مقاله بعدی به صورت جامع به توضیح این بستر خواهیم پرداخت بازارسازی ترکیب جالبی از سادگی و در عین حال پیچیده از فروش برنج ایرانی است پیشنهاد میشود برای درک کامل این نوع درامد ویدیو های اموزشی وبسایت را به دقت مشاهده کنید .

خرید انواع برنج ایرانی

شرکت شالی گستر عطراگین خالق بستر بازارسازی برنج ایرانی

شرکت شالی گستر عطراگین به شماره ثبت 2871 بزرگ ترین تولید کننده برنج ایرانی غرب گیلان و یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی برنج ایرانی در کشور است که با سال ها تجربه در کشاورزی با داشتن کشاورزان خبره انواع برنج ایرانی از برنج هاشمی درجه یک تا برنج های پرمحصولی مانند برنج شیرودی و فجر را تولید و به کشور عرضه میکند .

سال ها مشتریانی با معرفی مشتریان جدید تقاضای تخفیفاتی از پشتیبانی شرکت را داشتند و بار ها با تماس به پشتیبانی به علت تورم زیاد وضعیت نابسمان خود تقاضای برنج رایگان را داشتند و همین امر نیز بانی ان شد تا این شرکت در سال 1399 تصمیم به ساخت بستری امن برای بازاریابی و بازارسازی مشتریان همیشگی خود گرفت . تا مشتریان همیشگی بتوانند با معرفی محصولات ما و ایجاد فروش برنج رایگان دریافت کنند و با پاداش های خود نتنها برنج مصرفی خانواده خود را تعمین کنند بلکه بتوانند به نوعی کسب درامد دومی داشته باشند و کمک خرجشان باشد

 با استفاده از این امکان مشتریان همیشگی بهترین برنج های ایرانی را بر سفره های خود داشتند و افرادی که تقاضای برنج رایگان داشند توانستند با معرفی محصولات شرکت به دوستان و اشنایان خود از فروش ایجاد شده پاداش و برنج رایگان دریافت کنند .

این سیاست شرکت بعد از چند سال کاملا توجیه شده و توانست رضایت مشتریان را در پی داشته باشد .

خرید انواع برنج ایرانی

برخی از محصولات شالی گستر عطراگین

محصولات

استعلام و ثبت سفارش

برنج هاشمی درجه یک گیلان

قیمت و خرید برنج هاشمی درجه یک گیلان

برنج هاشمی معطر گیلان

قیمت و خرید برنج هاشمی معطر گیلان

برنج طارم محلی ممتاز مازندران

قیمت و خرید برنج طارم محلی مازندران

برنج دم سیاه درجه یک گیلان

قیمت و خرید برنج دم سیاه درجه یک گیلان

برنج شیرودی درجه یک گیلان و مازندران

قیمت و خرید برنج شیرودی درجه یک گیلان و مازندران

برنج فجر پرمحصول گیلان و مازندران

قیمت و خرید برنج فجر

برنج شیرودی معطر گیلان

قیمت و خرید برنج شیرودی معطر گیلان

برنج فجر درجه یک گیلان و مازندران

قیمت و خرید برنج فجر درجه یک گیلان

برنج لاشه هاشمی گیلان

قیمت و خرید لاشه برنج هاشمی درجه یک

برنج لاشه شیرودی درجه یک

قیمت و خرید لاشه شیرودی

برنج لاشه فجر درجه یک گیلان

قیمت و خرید برنج لاشه فجر

آرد برنج هاشمی گیلان

قیمت و خرید آرد برنج هاشمی درجه یک گیلان