<<* شالی گستر عطرآگین بزرگ ترین شرکت فروش برنج ایرانی*>>

 شالی گستر عطرآگین بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی برنج ایرانی یک شرکت تولیدی برنج و فروشنده آن  در سرتاسر کشور میباشد  . این شرکت به شماره ثبت 2871 و دارای شناسع ی ملی 14010615635 میباشد که به واسطه سایت اینترنتی و اپلیکیشن اختصاصی شرکت برنج ایرانی را در سرتاسر کشور عرضه میکند .

2y

شرکت شالی گستر عطراگین دارای نماد اعماد الکترونیک و همچنین پروانه کسب و کار از اتحادیه کشوری و مجوز های لازم از وزارت بازرگانی و صنعت معدن تجارت میباشد .

در دنیایی که هر روزه کشورها و اقتصادها به سمت و سوی دیجیتالی شدن و بستر های اینترنتی سوق میخورد شرکت شالی گستر عطرآگین با ایجاد یک بستر اینترنتی امن برنج های ارگانیک شمالی را با بهترین کیفیت پخت و نازلترین قیمت در اختیار کل کشور قرار میدهد .

این شرکت دارای سایت و اپلیکیشن اختصاصی میباشد که یک بستر جذاب  برای خرید اینترنتی برنج و تحویل آن درب منزل و همچنین بستری امن و جدید برای کسب درامد از طریق بازاریابی میباشد. محصولات شرکت تا یک هفته قابلیت مرجوعیت در صورت وجود هر گونه مشکل یا نارضایتی را دارد .

شرکت شالی گستر برنج های خالص خود را مستقیما از مزارع شمال کشور عموما گیلان به صورت مستقیم  به سرتاسر کشور عرضه میکند . این شرکت همچنین برای خریداران بسته های دو کیلوگرمی نمونه به فروش میگذارد تا در صورت شبهه در کیفیت محصولات برای تست محصولات بتوانند ابتدا خرید نمونه داشته باشند و در  ادامه با قابلیت مرجوعیت در صورت هر گونه نارضایتی بدونه هیچ قید و شرطی اعتماد سازی را در حق کاربران خود به اتمام رسانده است  .

اهداف شرکت شالی گستر عطرآگین:

<<* ایجاد محیطی امن  جذاب  و مطمعن  برای یافتن انواع برنج های ایرانی با اتصال بی واسطه کشاورزان شرکت به تمام کشور *>>

<<* ارایه خالص ترین و اصیل ترین برنج های گیلان و مازندران مستقیما از کشاورزان شرکت به مشتریان  *>>

<<* هدیه دادن حس خوب امنیت و اعتماد خرید از یک بستر مطمعن و جذاب به مصرف کنندگان برنج ایرانی  *>>

<<* ساخت بستری بی رقیب و مشتری مدار با خدمات گوناگون قبل و بعد از فروش *>>

<<* کوتاهی دست دلالان سودجو از جیب مردم حمایت از کشاورزان زحمت کش و تولیدملی  *>>

<<* ایجاد بستر مفید بازاریابی اینترنتی برای کمک به رنگین تر سازی سفره های هموطنان *>>

<<* ایجاد یک بیمه خلاقانه برای اولین بار در کل دنیا با سبک جدید بازارسازی اینترنتی *>>

تفاوت محصولات عطرآگین شالی گستر در لحظه ورود برنج به منزل حس شده چرا که این برنج ها مستقیما از مزارع گیلان و مازندران برای مشتری ارسال میگردد و عطر پخت تازه ای در روی سفره های شما ایجاد میکند و برای همیشه شمارا خریدار شرکت شالی گستر میکند.
1

<<*کسب درامد*>>

   شرکت شالی گستر عطرآگین با اضافه کردن قابلیت کد و لینک معرف به وبسایت و اپلیکیشن خود به مشتریان خود این امکان را داده است تا با معرفی شرکت به دوستان و اشنایان خود بتوانند پاداش های نقدی و یا از محصولات به رایگان بهرهمند شوند.

در کسب درامد از بازارسازی  و پلن های شرکت نکته قابل توجه این است که نباید با دید یک شغل اول به این بستر نگاه کرد و فقط در راستای یک شغل دوم یا شغل خانگی و یا حتی با دید یک بیمه جذاب میتوان وارد این بستر شد که چگونگی این بیمه در جزوات قسمت بازارسازی توضیح داده شده است  .

بازارسازی در دفتر کار خود بسیار آسان در عین حال جذاب است و تنها با در اختیار دیگران قرار دادن کد معرف خود و ریختن اپلیکیشن شرکت برای دوستان خود پس از اولین خریدشان وارد بازار و پاساژ شخصی شما میشوند و در صورت فعالیت آن ها و ریختن اپلیکیشن شرکت توسط آنها برای آشنایان خود تمام افراد جذب شده وارد مجموعه شما نیز شده همچنان این روند ادامه  میابد و افراد در صورت خرید وارد مجموعه شما شده و همگی دست در دست هم مجموعه ی خود و بخشی از مجموعه شما را میسازند نکته قابل توجه این است که در این بین با تمام فروش های ایجاد شده . شما و مجموعه شما پاداش نقدی (ریالی) دریافت میکنید.

White character pptclass 21 min 300x263 1

 <<* کتاب آشپزی شرکت *>>

کتاب آشپزی وبسایت تماما با محصولات(انواع برنج ایرانی) شرکت توسط مشتریان شرکت تکمیل گردیده و تمام دستورات پخت مختلف از کاربران و مشتریان شرکت دریافت شده و هر کدام از مشتریان تمایل داشته باشند میتوانند با ارتباط با پشتیبانی در شبکه های اجتمایی ما  دستور پخت غذاهای خود را به این کتاب اضافه کند.

5633

>>چشم انداز <<

>>تمام سفره های آینده کنار ما رنگین و عطرآگین خواهد بود<<

شرکت شالی گستر عطرآگین